RSS
 

# LBA part four

22 paź

Nawet nie wiesz Rejczel jak się cieszę, że mnie nominowałaś. Uwielbiam odpowiadać na pytania!

PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Jaki film/książkę polecasz?
Film – oglądam głównie te od DC i Marvela, plus jakieś horrory od czasu do czasu, więc to odpada. Może Obce Niebo? Musicie go koniecznie obejrzeć. Teraz, zaraz
Książka – „Dallas ’63″ Stephena Kinga.
2. Masz dziwne nawyki? Jeśli tak, jakie?
Mam pełno dziwnych nawyków.
Lubię w środku nocy wstawać, wychodzić w nocy na cmentarz o pełni księżyca i zabijać koty. Potem jak wracam do łóżka, czuję że pozbyłam się na jakiś czas swoich psychopatycznych myśli :)

Dobra, a na serio:
Mania gryzienia warg. Nie umiem przestać tego robić.
Zawsze w nocy odwracam poduszkę na zimniejszą stronę, albo ją zgniatam.
Kiedy idę sobie chodnikiem, a obok rośnie jakiś krzak czy cuś, to zawsze urywam sobie listek albo kawałek tej roślinki i obracam w rękach, a potem wyrzucam XD
Drapię się po politycy jak się denerwuję.
Muszę mieć ustawione co najmniej 2 budziki, bo jeden mnie nie obudzi.
Lubię bawić się obudową od telefonu.
Mimo, że każą mi nosić torebkę i tak wszystkie rzeczy chowam po kieszeniach.
Od czasu gdy zepsuł mi się zamek w plecaku(już naprawiony, chyba) co chwilę sprawdzam czy mu się nie rozpiął.
Zawsze gdy słyszę kroki w pobliżu to wydaje mi się, że ten właśnie ktoś wejdzie do mojego pokoju .-.
Lubię tez chodzić po domu i prowadzić monolog po angielsku/japońsku na dowolny temat. Jak coś mówię to w myślach wersja angielska. Nie jako dodatkowa nauka, po prostu
Siedząc przy biurku, stole, gdziekolwiek, przysuwam nogi pod brodę i opieram głowę na kolanach. Na L’a :D
Dostaję ataku szału, gdy ktoś przesunie jakąś rzecz w moim pokoju, odłoży nie na miejsce, albo zostawi papierek (najczęściej chusteczki) na podłodze.
Albo jak nie zamknie drzwi. Drzwi muszą być zamknięte. Wszystkie.
Mam tik nerwowy w nodze. No trzęsie mi się sama z siebie.
NIE UMIEM siedzieć po lewej stronie w samochodzie.
Jak piszę opowiadania/rp  to mówię na głos kwestie bohaterów, żeby sprawdzić jak to brzmi, albo przedstawiam opisane emocje mimiką twarzy
Jak zaczynam książkę to musze sprawdzić ile ma dokładnie stron, a jak zaczynam rozdział to sprawdzam ile ma stron i później odliczam ile mi zostało do skończenia go
WSZYSTKO.
3. Jakie są Twoje zainteresowania?
Chińskie bajki i mongolskie kolorowanki.
Komiksy, filmy sci-fi i fantasy.
Wydawanie pieniędzy na książki/mangi.
Pisanie rp.
Gryzmolenie po kartkach.
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Jesień? Bo moje urodzinki.
Ale lato też jest fajne. Bo nie mam alergii.
5. Dlaczego postanowiłaś rozpocząć przygodę z blogiem?
Niedoświadczona w pisaniu nastolatka + nuda + nieograniczony dostęp do komputera.
Tak, potwornie mi się nudziło.
6. Ostatnio przeczytana książka?
Powiedziałabym, że lektura, ale utknęłam w połowie. Zaczęłam też dwie książki Mankell’a. Czyli wychodzi na to, że drugi tom nowelki Log Horizon.
7. Jaki jest Twój ulubiony superbohater?
Saitama.
8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Oczywiście, że wierzę. Większość ludzi, z którymi się przyjaźnię są płci męskiej.
9. Co motywuje Cię do dalszego pisania? Jaki masz sposób na odzyskanie weny?
Obecnie nic mnie nie motywuje, chyba, że wpadnę na jakiś genialny pomysł, który nie może czekać.
Zmuszam się. Trzeba pisać to piszę. Wena sama przyjdzie. Kiedyś. Może.
Nadal czekam!
10. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Gołąbki od mojej babci. I barszczyk. Kocham barszcz.
11. Co wolisz; kawę czy herbatę?
Lubię jedno i drugie, ale bardziej faworyzuję owocową herbatę.

MOJE PYTANIA

1. Chciałaś/eś kiedyś spotkać kogoś osobiście, nawet jeśli nic o nim nie wiesz?
2. Wolisz antagonistów(zły) czy protagonistów(dobry)?
3. W jakim województwie mieszkasz?
4. Jeśli masz rodzeństwo – masz z nimi dobre relacje, czy niekoniecznie?
5. Wkurzasz się, jak ktoś zje twój kawałek pizzy?
6. Batman vs Superman i dlaczego akurat Batman?
7. Kto ma -twoim lub nie twoim zdaniem- najpiękniejszy, najcudowniejszy, najbardziej uroczy uśmiech?
8. Czy popadacie w coś co często jest nazywane „overthinking„?(tu jest link to randomowego artykułu) Czy wiesz może jak sobie z tym radzić? Masz jakieś doświadczenia z tym związane?
9. Jakie problemy dręczą ciebie na co dzień?
10. Wymień proszę jak najwięcej rzeczy na które czekasz.
11. Jak ty tu w ogóle trafiłaś/eś, co? :D

NOMINACJE
Kibo
Marihito
Julia (zamęczysz się dziewczyno)
Caxi i Anelim

I’M DONE.

A rozdział się pisze.

 
Komentarze (7)

Napisane przez w kategorii Notki okolicznościowe

 

Tags: ,

Dodaj komentarz

 

 
  1. ~Rachel

    22/10/2016 o 13:24

    Aż się uśmiałam.
    „Mania gryzienia warg.” – coś o tym wiem, robię tak nieświadomie już. XD
    O, i to: „Jak piszę opowiadania/rp to mówię na głos kwestie bohaterów, żeby sprawdzić jak to brzmi, albo przedstawiam opisane emocje mimiką twarzy”
    I to: „Jak zaczynam książkę to musze sprawdzić ile ma dokładnie stron, a jak zaczynam rozdział to sprawdzam ile ma stron i później odliczam ile mi zostało do skończenia go” —-> Robię tak samo. To straszne! x.x
    Co do superbohatera, spodziewałam się Robina, jednego z jego braci czy samego Batmana. Taka niespodzianka, lol.

     
    • Susan

      22/10/2016 o 15:09

      Jest coś lepszego niż łysy superbohater? XD

       
      • ~Rachel

        22/10/2016 o 15:12

        Nagi Richard Grayson…?

         
        • Susan

          22/10/2016 o 15:16

          Leżę XD
          Z tym się zgadzam!

           
  2. ~Julia89

    24/10/2016 o 15:44

    Kiedy przeczytałam :,,Nagi Richard Grayson” to po prostu musiałam dopowiedzieć coś od siebie. Czy my wszyscy mamy tak samo? Nienawidzę kiedy ktoś nie zamknie po sobie drzwi w moim pokoju… Wtedy zaczynam wrzeszczeć, żeby je zamknął, choć ja leże od nich kilka kroków, a ktoś musi wejść na górę, by je zamknąć. Podnoszenie się z łóżka jest takie męczące… Tym bardziej, gdy jesteś w trakcie czytania jakiejś lekturki…Mam nadzieję, że rozdział pojawi się szybko, a wracając do początku mojego monologu… możesz też coś wspomnieć o nagim Robinku XD

     
  3. ~Karolina Superson

    24/10/2016 o 19:18

    Też nienawidzę kiedy ktoś mi nie zamknie drzwi do pokoju. Szczególnie, kiedy tym ktosiem jest mój brat. Wtedy się drę na cały dom, żeby je zamknął, ale i tak to ja muszę to zrobić xD. Ja też nie obudzę się po jednym budziku. wczoraj nastawiłam sobie trzy, a i tak mama musiała mnie obudzić xD

     
    • Susan

      24/10/2016 o 23:27

      Jedno LBA i nagle wszyscy mamy tyle wspólnych cech… :D